tiistai 27. syyskuuta 2011

Viimein omalla nimellä

Sain viimeinkin aikaiseksi pistää profiilit kuntoon. Nyt ei tarvitse enää erikseen allekirjoitella viestejä ja se on hyvä koska se on yleisesti kai netiketin vastaista.

Samalla ajattelin kirjoittaa itsestäni pienen esittelyn ja henkilöhistorian. Synnyin Heidekenin synnytyssairaalassa joten olen niin turkulainen kuin voi olla. Koulut kävin ruotsiksi. Opiskelin uskontotiedettä aktiivisesti ja vähemmän aktiivisesti, ja tulen varmaan joskus opiskelemaan taas.

Turvallisuusala oli kiinnostava ja sille päädyin joskus vuonna 2005 tai niillä main. Olen tehnyt jokseenkin joka ainoaa hommaa mitä ala tarjoaa, paitsi portsarin hommia, koska joku raja minullakin. Jossain kohtaa vannoin että häipyisin koko alalta lopullisesti, mutta sitten sain November Security & Investigationsilta tarjouksen josta ei voinut kieltäytyä.

Nyt olen sitten operatiivinen johtaja. Suomeksi sanottuna, vastaan firman kenttätyöstä, osasta markkinointia, tästä blogista ja suurinpiirtein vähän kaikesta paitsi hallintotyöstä. Vapaa-aikanani harrastan tupakointia, satunnaista liikuntaa ja lukemista. Minulla on myös kaksi kissaa muttei lapsia. Kissoissa on minulle tarpeeksi vastuuta.

Pidän intialaisesta ruoasta, huonosta kirjallisuudesta, irtotakeista ja elävästä tulesta. En pidä huonosta asiakaspalvelusta, rumista kampauksista enkä myöskään erityisemmin arvosta herkkänahkaisia ihmisiä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hei! Kirjoitathan omalla nimelläsi. Emme enää julkaise nimettömiä kommentteja.